søndag 29. november 2009

Bycup helg for Vegard og Henrik A


FREDAG 27 NOV. DFI / MOSS - INDRE 0-1

Vegard og Henrik spillte i hele 2 omgang. Denne kampen kunne blitt uavgjort. Begge lag spillte jevnt og spillet foregikk mesteparten på midtbanen uten alt for mangeavsluttninger på mål av noen lag.

Henrik spillte sentral midtbane hvor mesteparten av spillet foregikk, og jobbet meget bra. Mye av spillet skjedde som sagt på midtbanen i denne kampen, og han fikk vist seg frem i denne kampen. Vegard spillte på topp sammen med en spiss til, og ut fra de få situasjonene han fikk utførte han det bra. Svært lite som foregikk på topp i denne kampen.

SØNDAG 29 NOV. DFI / MOSS - HALDEN 7-3

Henrik 40 min andre omgang, Vegard fra start. 80 min.

Henrik fikk en ny utfordring idag ved å spille back i 2 omgang. Moss/DFI presset høyt i angrep i begge omganger. Henrik klarte utfordringene han fikk meget bra. I dag ble det ikke så mye å gjøre i forsvaret, men Henrik var aktivt med opp i angrep.

Vegard spillte i 80 minutter å gjennomførte 1 omgang som spiss med 2 målgivende og mange flotte gjennomløp.

2 omgang ble veldig lik første omgang for Vegard sin del selv om han ble satt ned på venstre kant. Det ble også 2 målgivende denne omgangen.

DFI guttene fra 94 gjorde også en bra kamp på søndag hvor bl.a Thomas Dehli kom på scoringslista.
Fin kamp for DFI publikumet å se på med masse mååååååål. HALDEN - DFI / MOSS

0 - 1 Vegard målgivende ca 20 min
0 - 2 ca 35 min
0 - 3 Vegard målgivende ca 40 min
0 - 4 ca 50 min
0 - 5 Vegard målgivende ca 55 min
1 - 5 ca 58 min
1 - 6 Vegard målgivende ca 61 min
2 - 6 ca 70 min
2 - 7 ca 76 min
3 - 7 ca 80 min

Mvh
Oddrun

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar