søndag 19. september 2010

DFI 1 på vinnersporet igjen.

(DFI-Tistedalen 8-1) Vi vinner stort mot TTIF og viser at det er klasseforskjell ¨på topp og bunn i årets serie. Mange gode prestasjoner over hele linja, og etter en litt forsiktig start så rullet målene inn bak en god Tistedal-keeper. Målene kom som følger: 12 min 1-0 Vegard, 13 min: 2-0 Mats 25 min: 3-0 Ulrik. Pause, 20sek 4-0 Mats, 2 min 5-0 Ulrik, 18 min 6-0 Peder, 20 min 7-0 Mats, 27 min 8-0 Martin.

Totalt sett så leverer vi en god kamp. Espen løser ting godt mellom stengene. Forsvaret spiller trygt i 2x40 , der Henrik, Christian, Joachim og Fredrik spiller hele kampen. Peder er vel muligens banens beste i de periodene han spiller sentralt i midtbanen, men også Mikkel, Tor Magnus, Shami er gode. Forover på banen har vi mye fart når Ulrik, Mats og Vegard setter inn turboen. Troikaen har skåret mange mål i år, og sto for 6 av 8 mot Tistedalen. Men aller mest gledelig var det kanskje at Rino kunne spille 20 minutter uten smerter, og er på vei tilbake. Samale er også på beina igjen og er spilleklar med det første. Magnus var ute med forkjølelse og Joachim E var syk mot Tistedalen.

Vel blåst gutter! Vi trener mandag 16:00-17:30 på KG der vi restituerer. I tillegg trener vi tirsdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar